جشنواره برفی خرید یخچال اسنوا در فروشگاه اینترنتی علی دادا آغاز شد.

تخفیف‌ 1/550/000 تومانی خرید یخچال‌های اسنوا از  تاریخ 2 بهمن تا اطلاع ثانوی

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی علی دادا، جشنواره تخفیف‌های ویژه یخچال اسنوا و سایر محصولات این شرکت با عنوان جشنواره برفی به مناسبت شروع فصل زمستان شروع شد.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند محصولات شامل تخفیف را از طریق فروشگاه اینترنتی علی دادا و با میزان تخفیف بین 200 تا 1/550 هزار تومانی تهیه کنند.

منوچهر نصیری مدیر فروشگاه اینترنتی علی دادا مشتری‌ مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دو سویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات ایرانی فراهم شود.

نصیری افزود: در طی هفته های اخیر فروشگاه اینترنتی علی دادا اقدام به برگزاری جشنواره خرید یخچال هیمالیا و جشنواره خرید همراه با تخفیف یخچال امرسان نموده است که با واکنش بسیار خوب خریداران این محصولات مواجه شده است.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این جشنواره به خریداران یخچال اسنوا و سایر محصولات این شرکت، یک کارت تخفیف تعلق می‌گیرد. این کارت تخفیف پس از نصب محصول خریداری شده، توسط کارشناس خدمات رسمی اسنوا به مشتری اهدا می‌شود.

ارزش این کارت ها بسته به مدل انتخابی محصولات متفاوت خواهد بود. این کارت های تخفیف به یخچال، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز اسنوا تعلق می‌گیرد. خریداران محترم با خرید محصولات جشنواره علاوه بر دریافت کارت تخفیف برای خرید بعدی در قرعه کشی 155 نفری، تخفیف صد در صدی شرکت خواهند کرد.

به 155 نفر توسط شرکت اسنوا و با قرعه کشی، تخفیف 100 درصدی اهدا خواهد شد و در صورت برنده شدن، کل مبلغ خرید (تخفیف ۱۰۰%) به صورت نقدی و یا محصولی (به انتخاب خریدار) تقدیم می‌گردد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا با دارا بودن فروشگاه حضوری در کرج جزو نمایندگان فروش رسمی شرکت اسنوا است.

علاقه مندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این جشنواره  به وب سایت فروشگاه لوازم خانگی علی دادا به آدرس www.alidada-co.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02643206 تماس بگیرند.

در ادامه برخی از محصولات اسنوا که شامل این جشنواره هستند را مشاهده می‌کنید:

یخچال اسنواخرید یخچال اسنوا

جشنواره زمستانه اسنوا

جشنواره اسنوا برفی

جشنواره برفی اسنوا

محصولات جشنواره اسنوا برفی

نحوه شرکت در جشنواره برفی ۱۳۹۸ اسنوا

خواهشمند است جهت بهره‌مندی از هدایای «جشنواره» مراحل زیر را به دقت دنبال فرمایید:

مرحله اول / نصب محصول و بهره‌مندی از مزایای گارانتی

مصرف کننده به منظور بهره‌مندی از مزایای گارانتی محصول، فقط و فقط با مرکز تماس مشتریان گروه انتخاب از طریق شماره ۸۲۱۰۲ (۰۲۱) و یا ۱۶۹۹ ( بدون پیش شماره از سراسر کشور ) تماس حاصل نموده و درخواست نصب خود را اعلام می نماید.

مرحله دوم / دریافت کارت هدیه تخفیف از نماینده برای خرید بعدی

پس از نصب محصول توسط نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش، به ازای هر محصول درج شده در جدول بالا، یک عدد کارت تخفیف به مصرف کننده محترم تحویل داده می‌شود. این کارت حاوی یک کد ۶ حرفی به نام کد تخفیف و یک کد خرید اینترنتی دارای پوشش می باشد.

مرحله سوم / فعال‌سازی کارت

پس از دریافت کارت تخفیف به منظور فعال‌سازی آن، شماره سریال ۱۸ رقمی مندرج در کارت گارانتی محصول خود را به همراه کد تخفیف مندرج در کارت تخفیف عیناً مطابق نمونه زیر، به سامانه پیامکی 30003435 ارسال کنید. (کد تخفیف-شماره سریال ۱۸ رقمی محصول)

به عنوان نمونه

922501547852100019-1R23DF

همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش فعالسازی کارت تخفیف در وبسایت اسنوا عملیات فعالسازی را انجام دهید.

در صورتی که می خواهید از طریق پیامک اطلاعات را ارسال کنید، پیامک درخواست فعال‌سازی حتما باید از همان شماره تلفن همراهی که به مرکز ارتباط با مشتریان اعلام شده است فرستاده شود.

فقط و فقط در صورتیکه قصد خرید اینترنتی دارید قسمت دارای پوشش را خراش دهید . در غیر اینصورت فروشنده از دریافت کارت تخفیف معذور است .

مرحله چهارم / اطلاع از نتیجه فعال‌سازی

در جواب پیامک ارسال شده، نتیجه فعال‌سازی از طریق پیامک به اطلاع مشتریان خواهد رسید. در غیر اینصورت با شماره ۸۲۱۰۲ (۰۲۱) و یا ۱۶۹۹ ( بدون پیش شماره از سراسر کشور ) تماس حاصل فرمایید.

مرحله پنجم / نحـوه اسـتفاده از کارت

خریدار می‌تواند مبلغ اعتبار کارت هدیه خود را پس از فعالسازی به روش توضیح داده شده، به عنوان تخفیف در خریدهای بعدی از فروشگاه‌هایی که لیست آنها در بخش نمایندگی‌های فروش وجود دارد، استفـاده نمایـد.

نکات مهم:

استفاده از تخفیف فقط به شرط نصب:

کارت تخفیف فقط به خریدارانی تعلق می‌گیرد که محصولات شامل جشنواره را از تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ تا پایان زمان جشنواره خریداری و نصب نماینـد.

اعتبار کارت خرید:

مهلت خرید مجدد از طریق کارت‌های فعال شده، تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹ بوده و کلیه خریداران می‌توانند حداکثر تا آن تاریخ از اعتبار کارت خود استفاده کنند. بدیهی است شرکت اسنوا پس از آن مسئولیتی در قبال کارت های ارائه شده به فروشندگان نخواهد داشت.

 

تصویر مشخصات فروشگاه اینترنتی علی دادا در وب سایت اسنوا به عنوان نمایندگی رسمی اسنوا:

 

نمایندگی اسنوا فروشگاه علی دادامنابع:

snowa.ir

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *