فروش اقساطی کوتاه مدت, معرفی کسب و کارها

فروشگاه لوازم خانگی در تهران

فروشگاه لوازم خانگی در تهران و کرج

امروزه با وجود مارک‌های مختلف محصولات و فروشگاه‌های لوازم خانگی در تهران خرید از یک مکان مطمئن و دارا بودن سبد محصولی کامل می‌تواند شانس ما را برای خرید اررزان‌تر و مطمئن‌تر لوازم خانگی بیشتر کند.

اگر فروشگاهی محصولات متنوع‌تری داشته باشد و با برند‌‌ها و مارک‌های بیشتر و شناخته‌ شده‌ای کار کند به همان نسبت دایره انتخاب ما و شما (خریداران) افزایش می‌یابد، همچنین این‌گونه فروشگاه‌ها به صورت عمده خرید و فروش دارند به قولی دست اول یا دوم هستند و قیمت تمام شده محصول برای خریدار نسبت به سایر فروشگاه‌های دست چندمی ارزان‌تر می‌افتد.

بهرحال تهران بواسطه جمعیت زیاد و قرار گرفتن به عنوان پایتخت و همچنین دارا بودن مراکز حمل و نقلی و ارسال کالا به سراسر کشور یک پایگاه قوی برای فروشندگان و تولید کنندگان از دیر باز تا به امروز بوده است.

کم نیستند فروشندگان یا خریدارانی که از شهرهای مختلف ایران که پی نشانی از مراکز خرید و فروشگاه‌های ارزان قیمت در تهران می‌گردند.

چرا از لوازم خانگی را از تهران بخریم؟

اگر شما برای خرید حضوری لوازم خانگی به تهران مراجعه کنید یا در تهران به دنبال لوازم خانگی باشید میتوانید فروشگاه‌ها و مراکز خرید بیشتری را نسبت به شهر‌ها و استان‌های دیگر مشاهده نمائید. برخی مناطق مانند شوش و سه راه امین حضور تبدیل به بورس لوازم خانگی در تهران شده‌اند. اگر به دنبال محصول یا برند خاصی باشید می‌توانید به راحتی آن را تهیه نمائید، البته باید مراقب کلاهبرداران و سودجویانی باشید که با قیمت ارزان‌تر کالای بی‌کیفیت یا غیر اورجینال را به خریدار غالب می‌کنند یا اگر مشتری اطلاعی از قیمت عرف بازار نداشته باشد محصول را به قیمت بالاتری به او می‌فروشند.

یکی دیگر از دلایل خرید لوازم خانگی از تهران زمان کمتر ارسال محصول است. برخی فروشندگان کالای کوچک را با پیک موتوری و وانت در کمترین زمان کاری ممکن به دست خریدار می‌رسانند. این تحویل و ارسال سریع باعث کم شدن هزینه ارسال محصول می‌شود و خریدار مبلغ کمتری می‌پردازد.

به واسطه فروش بیشتر محصولات در تهران نمایندگی‌های محصولات نیز در این شهر فعالیت پر رنگی دارند. اگر محصول شما خراب شود می‌توانید به راحتی در اکثر نقاط شهر نمایندگی‌ و تعمیرات محصول خود را بیابید و کالای خود را در صورت داشتن گارانتی تعمیر یا تعویض کنید.

مسیر کوتاه‌تر تا پیدا کردن و رفتن به فروشگاه لوازم خانگی معتبر از دیگر مزایای خرید لوازم خانگی در تهران است البته وجود مترو و سرویس‌های حمل و نقل عمومی در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.

اگر به دنبال خرید محصولی با مارک و برند خاص باشید یا محصول مد نظر شما نایاب باشد قطعا در کلان شهر تهران برای شما کور سوی امیدی وجود دارد و می‌توانید کالای خود را بیابید.

همان‌طور که در اوایل گفته شد به واسطه عرضه زیاد در تهران و همچنین وجود رقابت بین فروشندگان، هزینه تحویل و ارسال پایین‌تر و بصرفه است و محصولات نسبت به شهرهای دیگر ایران قیمت کمتری دارند.لوازم خانگی در تهران

فقط از تهران لوازم خانگی را حضوری بخریم؟

با قطعیت تمام می‌شود گفت خیر، امروزه دیگر نیازی نیست از شهرهای مختلف ایران برای خرید لوازم خانگی به تهران بروید، حتی اگر در تهران هم زندگی می‌کنید نیازی نیست به مناطق مختلف و حتی خیابان خودتان برای خرید محصول مورد نظر مراجعه کنید.  زمانی را برای خرید حضوری صرف می‌کنیم، هزینه‌ای برای مراجعه حضوری و همچنین هزینه دیگری برای ارسال و تحویل گرفتن محصول (اگر فروشگاه مورد نظر ارسال رایگان نداشته باشد) باید بپردازیم را محاسبه کنیم.

با این اوصاف خرید از فروشگاهی به صرفه است که در نزدیک‌ترین مکان ممکن به ما باشد، اما نزدیک‌ترین و بهترین فروشگاه، فروشگاهی است که در خانه و دستان ما باشد.

فلسفه ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی و خرید اینترنتی هم همین است: خرید از تمام نقاط (کشور یا یک شهر خاص یا حتی منطقه خاص)، قیمت تمام شده کمتر برای خریدار، هزینه ارسال و حمل و نقل ارزان‌تر تا (درب منزل یا شهر شما)، تنوع محصولی کامل و داشتن حق انتخاب بیشتر برای خرید از بین محصولات مختلف.

به جای خرید لوازم خانگی از تهران به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا مراجعه کنید.

این پرسش مطرح می‌شود که چرا باید از علی دادا خرید کنم؟ در ادامه برخی از مزایا خرید از لوازم خانگی و فروشگاه اینترنتی علی دادا را با شما مطرح خواهیم کرد:

  1. اعتبار: فروشگاه علی دادا حدود 18 سال است که در حوزه لوازم خانگی مشغول به فعالیت هست. تقریبا در طول این دو دهه صد‌ها نفر از ما خرید کرده‌اند و راضی از خرید بودند.
  2. آشنایی با نیاز خریداران: پس از سال‌ها فعالیت علی دادا به شناختی از نیاز مخاطبان رسیده است به همین دلیل  سبد محصولاتی کاملی به خریدار ارائه می‌دهد و به قولی تک محصولی یا تک برندی کار نمی‌کند. کارشناسان علی دادا اطالاعت محصولی بالایی دارند و می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان بهره گیرید.
  3. دارا بودن فروشگاه بزرگ لوازم خانگی: می‌توانید برای خرید حضوری کالای مورد نظر خود به علی دادا مراجعه کنید. فروشگاه بزرگ لوازم خانگی علی دادا در کرج با 3 طبقه کامل، محصولات متنوع و انتخاب‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  4. دارا بودن فروشگاه اینترنتی: البته همانطور که گفته شد خرید از فروشگاه نزدیک ما به صرفه‌تر است، برای همین علی دادا یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با آدرس alidada-co.com راه‌اندازی کرده است. می‌توانید به صورت آنلاین و بدون هزینه رفت و آمد و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای خود را از علی دادا خریداری کنید.
  5. علی دادا به سبب دسترسی به تامین کنندگان درجه اول و میزان بالای فروش خود قیمت پایین‌تری نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی، لوازم خانگی‌های شهر تهران و کرج و سایر رقبا دارد.
  6. در بالا گفته شد علی دادا یک فروشگاه لوازم خانگی در کرج دارد، انبارهای علی دادا در کرج و تهران اجازه می‌دهد کالای خریداری شده در زمان سریع‌تری به دست خریدار برسد.
  7. همچنین ارسال محصول علی دادا رایگان است فرقی نمی‌کند برای خرید از کدام شهر ایران اقدام کنید بهرحال رایگان و بدون هیچ هزینه حمل و نقلی محصول شما فرستاده می‌شود.
  8. اگر بخواهید در تهران یا کرج می‌توانید هزینه محصول را درب منزل پرداخت کنید.
  9. می‌توانید قسطی جهیزیه و لوازم خانگی خود را از علی دادا تهیه نمائید.

چرا از علی دادا خرید کنیم

 

اگر به دنبال خرید فرش، یخچال، تلویزیون، سیستم‌های صوتی و تصویری خانگی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مبلمان، سرویس خواب و کمد، هود، سینک و اجاق و… هستید می‌توانید روی ما حساب کنید.

انتخاب نهایی با شماست می‌توانید به صورت آنلاین و با یک کلیک لوازم خانه و آشپزخانه خود را از علی دادا سفارش دهید یا اینکه با یک تلفن به شماره 43206-026 با کارشناسان فروش و مشاوره ما ارتباط بگیرید.

علی دادا یک فروشگاه لوازم خانگی در تهران و کرج

2 دیدگاه در “فروشگاه لوازم خانگی در تهران

  1. حامد رسولی گفت:

    سلام شما نماینده سرای ایرانی در تهران هستید؟؟ شرایط فروش اقساطی هم دارید به چه شکلی هست ممنون میشم اطلاع بدید

    1. علی دادا گفت:

      سلام خیر ما سرای ایرانی در تهران نیستیم. مجموعه علی دادا به صورت مستقل فعالیت میکنه برای اطلاع از شرایط اقساط با شماره 02643206 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *